سلام دوستان. من قارچ هستم. یک سبزی پر خاصیت. البته بعضی از دوستان من سمی هستند و ممکن است خوردن آنها خطرناک باشد. بنابراین اگر می خواهید مرا بخورید لطفا فقط قارچ هایی را بخورید که بسته بندی شده و در فروشگاه ها فروخته می شوند و اگر دیدید که جایی در جنگل یا کنار گلدانی قارچ روییده به آن دست نزنید. بچه ها من مقدار زیادی ویتامین "ب" دارم و به سر حال ماندن و شاداب ماندن شما کمک می کنم. من را می توانید خام یا پخته بخورید. اما لطفا قبل از خوردن من را خوب بشویید و مخصوصا زیر کلاهم را خوب تمیز کنید چون پر از گل و خاک هستم. بچه ها من را می توانید روی سالاد بریزید یا از مامان بخواهید که در سوپ یا پیتزای خانگی خود از من استفاده کند. به امید دیدار در یک سوپ قارچ خوشمزه.
فرین میزانیان...ما را در سایت فرین میزانیان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20