بادکنکی در بدن ما

خرید بک لینک

 

          سلام بچه ها، من یکی از اعضای بدن شما هستم که با هوا سر و کار دارم. اسم من "ریه" است. کار من این است که هوایی را که شما نفس می کشید بگیرم و قسمت های خوب آن را نگه دارم. بعد این قسمت های خوب هوا را به بقیه جاهای بدن می فرستم که بدن شما سالم بماند. شکل من مثل یک بادکنک است و همیشه پر از هوا هستم. فکر می کنم می توانید حدس بزنید که چه کسی دشمن اصلی من است. من از هوای آلوده و دود سیگار خیلی بدم می آید و اگر اینها وارد من بشوند من خیلی زود مریض می شوم. پس لطفا نزدیک کسانی که سیگار می کشند نروید تا من مریض نشوم.

فرین میزانیان...

ما را در سایت فرین میزانیان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت: 4:36

صفحه بندی